A bejegyzés trackback címe:

https://yespcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr911771358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jak21 · http://jak21.blog.hu/ 2010.02.26. 19:19:32

bocs de én egy bemutatóra nem szánok 15 percet amúgy meg egy kevesebbet lihegj és előre találd ki hogy mit fogsz mondani amúgy nem lett rossz

$a$ koma 2010.03.11. 14:55:22

Az idejével annyira nincs is gond, de a lihegés és az, hogy sokszor nemtudod mi is van a képen(pl sztorinál) vagyhogy mit is akarsz csinálni(pl menüben) sokkal zavaróbb. Kicsit ha tudsz még az angol kiejtésen is javíts,ha nem akkor ne beszélj angolul hanem mond a magyar megfelelőjét.Meg ha bemutatsz 1 játékot kicsit tanulmányozd is előtte sztem.Jah és még annyi,hogy az ilyen traineres cuccokat hagyd ki sztem:S vagyha mindenképp ilyet csinálsz,akkor tegyél ki a blogra egy linket,melyik trainert is mutatod be.Motortetőházról még nem hallottam am:D Ezeket ha sztem ki tudod javítani,akkor fain kis videók lesznek. Mielőtt azt hinnéd ez bántás,akkor nem az,csak építő kritika. Béke

Đft98 2010.03.11. 22:17:05

tom hogy építő kritika és kösz de már eleget kaptam és értem mi a hibám viszont egy valamin soha nem fogok javítani mégpedig azon hogy külön veszem fel a hangot és a játékmenetet!

$a$ koma 2010.03.12. 07:21:30

Nem is így értem,hogy külön kell felvenni. Jó ez így én is csináltam így, csak akkor figyelni kell mit csinálsz a képen. Szóval ez nem számít hibának,hogy egyidőben veszed fel a játékot a hanggal. És am mi lesz a kövi videóban?
süti beállítások módosítása